Négy keréken turné – első körút

Május 26–29-e között Székelyföldön turnézunk Bánk bán? Jelen! és paraFabulák  című ifjúsági előadásainkkal. Ez azt jelenti, hogy holnap útra kerekedünk, és meg sem állunk Csíkszeredáig (a pihenőket leszámítva), ahol a Lurkó Fesztivál keretén belül játsszuk a két említett előadást. A Négy keréken elnevezésű turné további állomásai: Gyergyószentmiklós és Székelyudvarhely (ahol a Bánk bán? Jelen! című előadásra kerül sor középiskolákban).

Támogatók: BGA, Communitas, DRI és NCSSZI. Partnerek: Csíki Játékszín, Figura Stúdiószínház, Lurkó Fesztivál.

turne plakat2

Reklámok

2 hozzászólás

Kategória: Hírek

2 responses to “Négy keréken turné – első körút

  1. Ma voltam a “Salamon”-ban a Bánk Bánk-on, és elkell mondanom NAGYON TETSZETT!! 😀 Még végig tudtam volna 2x-3x nézni. És szerintem ezzel nem csak én, hanem a többi osztálytársam is így van / volt.
    Tetszett, az ahogy megelevenedni láthattuk a szereplőket, és (nekem személy szerint) tetszett az is, hogy a színészek nem csak a megadott karakter bőrébe bujtak bele, hanem kicsit belelopták a maguk egyéniségét is. Szerintem ettől (is) lett az egész élvezhető és szórakoztató.
    Remélem, a színjátszó táborban újra találkozhatunk majd .
    Addig is, további sok sikert kívánok! 🙂

    • Bertóti Johanna

      Nagyon köszönjük a hozzászólást, az észrevételt, a jókívánságot 🙂
      Nekünk is igazi élmény volt játszani a sulitokban.
      Akkor hát találkozzunk legközelebb is!

Vélemény, hozzászólás?

