Zsolt, te mit csináltál három évig? – interjú Csepei Zsolttal

Mutatkozz be, kérlek…

Csepei Zsolt vagyok, 24 éves, a BBTE Színház és Televízió Karán végeztem színészet szakon. A Váróterem Projekt alapító tagja és színésze vagyok, ezen kívül a Kolozsvári Puck Bábszínházban dolgozom.

Erdély, Kolozsvár, Farkas utca, színi egyetem, Színház, mint olyan, Váróterem, Mit csináltál három évig? Mit jelent mindez számodra külön-külön, ebben a sorrendben?

Erdély – jó hely, szeretem, de néha szeretném itt hagyni mindenével együtt… de akkor minimum Kínáig mennék.

Kolozsvár – amikor felköltöztem nem jött be, aztán megszoktam.

Farkas utca – különösen nem mozgat meg, de valóban kellemesen nyugis kisugárzása van.

Színi egyetem – iskola.

Színház, mint olyan – jó hogy van, ha nem lenne, nem lenne jó.

Váróterem – szabadságvágyból született, szeretném ha nem zárnánk vissza magunkat abba, amitől épp óvakodtunk. Amúgy meg a VTP az egyik minden az életemből.

Mit csináltál három évig?Kötődök hozzá, mert ez teljességgel belőlünk született. Nekem ezek a dolgok fontosak.

Mi a fontosabb számodra: a szakma, a nézők, vagy éppen a család elismerése?

Ebben a felállásban számomra nincs különbség a család és a néző között. Illetve a nézők halmazába tartozik a család is.

Amúgy inkább a nézők, de a szakmával sincs semmi bajom. 😛

Milyennek látod itthon a jövődet?

Még egy ideig van időm azt hinni, hogy későn érő típus vagyok.

Elmennél külföldre? Ott jobb a helyzet?

Biztos jobb a helyzet, de nem mennék el.

Ilyen típus vagy: az van készen, amit te megcsinálsz?

Nem. De magamról semmit sem tudok biztosra mondani.

Szerencsés alkat vagy (könnyen „öledbe hullottak” dolgok)?

Igen.

Bírod, ha dicsérnek?

Igen, bár általában nem tudom kezelni az ilyen helyzeteket.

És a kritikával hogy állsz? Hát a gyűrődéssel?

Ha megalapozott, elfogadom. Ha nem megalapozott, akkor leszarom. De mindig ledepressziózok tőle, még akkor is, ha mindenki számára evidens, hogy semmi alapja.

A gyűrődést meg bírom.

Mit csináltál három évig? Mi a Te feladatod az előadás keretén belül?

Elsősorban színészként veszek részt a munkafolyamatban, de, mint mindenki, mindenes is vagyok. És ki szeretném nevezni magam pontosságfelelősnek.

Ajánlanád, hogy megnézzem a darabot? Ha igen, miért?

Igen. Sokat gondolkodtam, hogy miért ajánlom, de nem jutottam semmire. Úgyhogy csak azért tudom ajánlani, mert ezen az előadáson lehet nevetni és sírni.

Ha nem lettél volna színész, vagy ami éppen jelen pillanatban a szakmád, mivel foglalkoznál most? Mit szeretsz még a színjátszáson, szakmádon kívül? Van valamilyen hobbyd?

Építészmérnök lettem volna. Nem mert életem álma lett volna, csak épp erre iratkoztam be a színivel párhuzamosan. Ha most kéne mást választanom, akkor mindenképp változatos, mozgalmas, de nyugodt szférába költöznék.

Amúgy szeretek enni, netezni, horgászni, focizni, kocsmázni és olvasni. Szeretek nagy lábon élni, elegáns steak-re finom vörös bort inni. Néha szeretem és kívánom az eleganciát, de nem tudnék állandóan abban élni. Ha sok pénzem lesz, veszek magamnak egy mahagóni laptopot.

Reklámok

4 hozzászólás

Kategória: Mi írtuk

4 responses to “Zsolt, te mit csináltál három évig? – interjú Csepei Zsolttal

  1. lenc

    Asszem a pontosságfelelősi funkciót nehéz lesz Margittól megszerezni.

  2. berkovics

    samu ez milyen hozzászólás? 😀 😛

  3. Samu

    🙂 Csepmájszter!

Vélemény, hozzászólás?

