Andrej Naplója – Visszaszámlálás: 2 nap

Én nézem a monitort, vagy ő néz engem? Most úgy érzem, hogy ő néz engem, mert én vagyok zavarban. Ő láthatólag nincs zavarban. Te monitor, menj és improvizálj majd helyettem, és akkor lássalak…Azt hiszem valóban zavarban vagyok. Hánykolódom, mint egy régi, elhagyatott kalózhajó. Próbálok nem gondolni a fehér elefántra, emiatt pedig állandóan a fehér elefántra gondolok. Végül is mi az ami fontos, mert az biztos nem fontos, hogy hánykolódom, és az sem, hogy zavarban vagyok. Összpontosíts Andris! Bármennyit is gondolnék az M.S.-re (nem akarom leírni a nevét és kész), magunkat látom, a csapatot, a négy színész társamat és a többieket akik segítenek. Állókép, ebből BÁRMI lehet. A BÁRMI lehet az nyilvánvaló (okostojás), de ami talán ennél fontosabb, hogy VELÜNK. A lényeg tehát nem a BÁRMI, hanem a VELÜNK, az az mi akik EGYÜTT vagyunk – ebbe benne van persze, hogy azok akik az EGYÜTTBEN vannak, megsínylik a BÁRMIT. Hadd sínylődjenek, végül is EGYÜTT vannak.

Hozzászólás

Kategória: Mi írtuk

Vélemény, hozzászólás?

