Sorsjáték Mini-Maraton Szovátán az IKE – fesztiválon

Sorsjáték Mini-Maraton Szovátán az IKE – fesztiválon

A Váróterem Projekt egy újabb, önmagát megmérettető eseményre készül a Válts irányt! (http://www.valtsiranyt.ro/) nevezetű fesztivál keretén belül, melyet az Ifjúsági Keresztény Egyesület szervez Szovátán. Megmérettetés, mert a Sorsjáték című előadásunkat vasárnap július 3.-án 16 óra 30 – tól három órás változatban fogjuk játszani az egy órás helyett, szabad téren, szabad embereknek, szabad medvéknek. Szóval szabad a gazda, szeretettel várunk mindenkit!

Reklámok

3 hozzászólás

Kategória: Hírek

3 responses to “Sorsjáték Mini-Maraton Szovátán az IKE – fesztiválon

  1. Névtelen

    ez most úgy néz ki mintha én beszélgetnék velem… de valójában ki vagyok én? ki kinek válaszol.? és én, vagy én írtam először….

  2. Névtelen

    Balu egy medve. Én futva…

  3. Névtelen

    medve vagy te 😀

Vélemény, hozzászólás?

