Milyen színházat szeretsz nézni?

Tisztelt olvasóink, nézőink!

Íme egy alapkérdés. Egy kérdés, amelyre minden nézőnek, rendezőnek, színésznek, ültetőnek, kellékesnek stb. (a sorrend lényegtelen) más és más válasza van. Vajon fedik egymást ezek a válaszok? Ugyanazt igényeljük? Milyen elvárásokkal megyünk színházba? Fogadjátok érdeklődéssel a VáróteremProjekt felmérését, szavazzatok bátran, nyitottan, sőt: őszintén!

Szerk. megj.

1. A kiválasztható válaszok maximális száma: három.

2. A kérdőív a publikálás dátumátol számítva még 1 hónapig fut.

3. A rendszer elvileg nem engedi, hogy kétszer ugyanarról a gépről szavazz, de próbálkozni lehet.

4. Az eredmény százalékban, a feleletek arányában látható, és csak azoknak, akik szavaztak.

12 hozzászólás

Kategória: Mi írtuk

12 responses to “Milyen színházat szeretsz nézni?

  1. Visszajelzés: Milyen színházat szeretsz nézni? – Kiértékelő | Váróterem Projekt

  2. Others: “ami elvarázsol”

  3. “Others: ami nem lila,mertnem a rendező írta”

  4. Others:”bármilyen részecskével meg tud fogni”

  5. “Others: ami felemel”

  6. “Others: a jelenről szól, reflektál”

  7. “Others: amitől nem fogom a fejem”

  8. eszter

    Milyen színházat szeretnél nézni?
    Én egy olyan színházat szeretnék nezni, amely megnevettet, ha önmagamra ismerek. 2:31 AM

  9. “Others: amelyben megszűnik minden körülöttem, és néha én is.”

  10. Samu

    Érdekes részlet egy Werner Herzog-interjúból:

    – Nincs affinitásom a színházhoz. Ez nagyon furcsa. Sohasem rendeztem színházat. Operát igen, de az egy teljesen más világ. A színházat sose szerettem. Talán négy vagy öt színházi előadást láttam összesen egész életemben. Csüggedten adtam fel – talán huszonöt vagy -hat évesen. Azóta egy előadást se láttam.

    – Miért?

    – Túl sok, és valószínűleg túl komplex érvek kellenek elmagyarázni egy ilyen rövid interjúban. Egy egyszerű válasz az lenne hogy képtelen vagyok hinni a színpadi színészeknek. Egy szavukat se hiszem el. Lehet az jó teljesítmény vagy rossz előadás, jó drámai szöveg vagy gyenge, egyszerűen nem tudok rákapcsolódni. Hitelességi szakadék van köztük és köztem.

    [a teljes interjú itt: http://www.aintitcool.com/node/46414%5D

    Ne kérdezzétek, miért paste-eltem ezt ide be!

    • Pont az imént láttam, hogy a Duna Tv-n egy Alföldi Róbert rendezte Traviata megy, amolyan alföldis, modern rendezésben. Az ok, amiért műsorra tűzték az az, hogy valahol odakinn egy operafesztivál zajlik, amelynek érdekessége, hogy nem az énekhangot, hanem a színészi játékot díjazzák. Tehát a színházat keresik az operában. Nos, szerintem hiába… Azért az operaénekeseknek sem könnyű hinni.

Vélemény, hozzászólás?

